مایکت چیست؟ خدمات، اپلیکیشن و برنامه Mycket
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


با پیشرفت تکنولوژی و افزایش انواع گوشی های هوشمند و کاربردهای مختلف آنها در زندگی روزمره مردم و با وجود تحریم ها و محدودیت های دسترسی کاربران ایرانی به فروشگاه اندروید گوگل (گوگل پلی)، فروشگاه اپلیکیشن اندروید ایران با بیش از 350 در پاییز 2018 در هزاران برنامه و بازی با نام Myket به معنی بازار من در ایران فعالیت می کند.

فروشگاه اپلیکیشن مایکت یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های ایرانی است که با توجه به بازار بیش از 22 هزار شرکت و توسعه دهنده ایرانی و خارجی با مایکت همکاری می کنند و حدود 350 هزار بازی و برنامه برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است.

این اپ استور ایرانی با بیش از 20 میلیون کاربر فعال ماهانه و بیش از 40 میلیون نصب فعال توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین اپ استورهای ایران ثابت کند.

در این مقاله اپ ناب، نظر شما چیست؟ خدمات، برنامه ها و طرح های مایکت پرداخت می شود و می خواهیم بدانیم مایکت چقدر بدهی دارد؟ نحوه نصب مایکت و نحوه تبلیغات در اپ استور مایکت تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

Myket چیست و چقدر قانونی است؟ دانلود مایکت با لینک مستقیم



بازار رسمی اندروید و گوگل (گوگل پلی) با وجود برخورداری از مدرن ترین اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی، اما با مشکلات عدیده ای از جمله تحریم های تکنولوژیکی کشورهای مختلف، محدودیت کاربران برای دانلود برنامه ها، زبان انگلیسی این اپ استور باعث شده است نیاز به اپ استور ایرانی، رفع تمامی این مشکلات و جایگزینی آن را باید برای کاربران ایرانی یک ضرورت دانست.

از این رو مایکت به معنای بازار من در سال 1392 تاسیس شد و با 350 هزار برنامه و بازی های متنوع جایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب ترین مارکت های ایرانی در بین کاربران ایرانی باز کرد.

Myket پلتفرمی مناسب است که صاحبان برند و توسعه دهندگان اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی خود را به نمایش می گذارند و کاربران می توانند اپلیکیشن مورد نظر را در محیطی امن و پویا پیدا کرده و بر اساس نیاز خود آن را نصب کنند.

اعتبار مایکت چقدر است؟

در حال حاضر بیش از 40 میلیون کاربر اپ استور MyKit را بر روی گوشی های اندرویدی خود نصب کرده اند و بیش از 22000 توسعه دهنده و کسب و کار بیش از 350000 بازی و برنامه اندروید را برای کاربران به این فروشگاه عرضه کرده اند.

تمامی کاربران ایرانی می توانند اپلیکیشن های دانلود شده از گوگل پلی را با محدودیت و مشکل از مایکت دانلود کنند. Myket دارای پشتیبانی آنلاین و آفلاین برای گروه های کاربر و توسعه دهنده است. پشتیبانی آنلاین در ساعات کاری و پشتیبانی آنلاین 24/7 در دسترس است.

چجوری نصب کنم

اگر در پیدا کردن برنامه یا بازی مورد نظر خود در Google Play مشکل دارید و نمی توانید به راحتی به همه برنامه های خود دسترسی داشته باشید، فروشگاه اندروید MyKit را نصب کنید تا علاوه بر برنامه MyKit به برنامه های Google Play نیز دسترسی داشته باشید.

چگونه mykit را نصب کنیم؟

برای نصب اپلیکیشن پرکاربرد ایرانی مایکت باید مراحل زیر را طی کنید:

مرورگر خود را باز کنید و miket را جستجو کنید.

پس از جستجوی کلمه مایکت، اولین سایتی که مشاهده خواهید کرد، سایت رسمی فروشگاه اپلیکیشن مایکت است. برای ورود اینجا کلیک کنید.

بر روی گزینه Myket Download که یک کادر آبی رنگ است کلیک کنید تا فایل نصبی برای شما دانلود شود.

در قسمت بعدی بر روی گزینه Install کلیک کرده و پس از اتمام کار دکمه Open را فشار دهید.

در این قسمت وارد فروشگاه مای کیت اندروید می شوید و به کتابخانه بزرگی از برنامه ها و بازی ها دسترسی دارید.

چگونه فایل های دیتای بازی را نصب کنیم؟

برخی از بازی های اندروید دارای گرافیک بالایی هستند، بنابراین این بازی ها برای بارگذاری و اجرا به فایل های اضافی به نام فایل دیتای بازی نیاز دارند. بنابراین برای دانلود چنین بازی هایی با دیتا، فایل های جانبی باید در محل خاصی از گوشی شما باشند. این همه به طور خودکار در فروشگاه برنامه Mykit انجام می شود و دیگر نیازی به دانلود دستی فایل های داده بازی در تلفن خود ندارید.

خدمات مایکت

مهم ترین ویژگی اپ استور مایکت، سادگی استفاده از اپلیکیشن است، دانلود و استفاده از بسیاری از اپلیکیشن ها سخت است، اما خوشبختانه مایکت از این موضوع حذف شده و توانسته در این زمینه به خوبی عمل کند، به همین دلیل است که . Myket در زمینه نصب فعال است و کاربران ماهانه رشد قابل توجهی داشته اند.

مایک برنامه ها و خدمات مختلفی را به شما ارائه می دهد تا به راحتی تمامی نیازهای خود را برآورده کنید، از جمله ویرایش ویدیو، ساخت کلیپ برای اینستاگرام، پرداخت های بانکی و هزاران کار دیگر.

برخی از خدمات Myket عبارتند از:

امکان دانلود هر بازی و برنامه ای که نیاز دارید از مایکت

همه ایرانی ها می توانند برنامه ها و بازی های مورد نظر خود را از گوگل پلی برای ایرانیان با محدودیت و مشکل دانلود و استفاده کنند.

تجهیزات برای توسعه دهندگان برنامه در Myket

شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌ها و اپلیکیشن‌های مرتبط با کارشان را در Myket در معرض دید کاربران قرار دهند و از این طریق با افزایش نصب اپلیکیشن‌های خود درآمد بیشتری کسب کنند.

حفظ سلامت و ایمنی دستگاه های کاربران در Myket

اولویت اصلی Myket محافظت از اطلاعات حساب کاربری و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به این اطلاعات است.

سپر امنیتی مایکت

قبل از اینکه یک برنامه یا بازی وارد اپ استور MyKit شود، Security Shield از کارشناسان برای بررسی وضعیت سلامت آن استفاده می کند و با کمک ویروس های مختلف از منابع مختلف، در صورت شناسایی بازی یا برنامه مخرب منتشر نمی شود. در اپ استور باشید تمامی برنامه ها و بازی های موجود در مایکت با استفاده از آنتی ویروس Amc Security تست می شوند و پس از نصب و تست نهایی، Myket ایمنی و کیفیت اپلیکیشن را تضمین می کند.





:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مجله زندگی
ت : پنج شنبه 17 خرداد 1403
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی